Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Ardından
Alt 11.05.2009, 01:09   #143
vedat58
Yiğido
 
vedat58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 459
Thanks: 329
116 Mesajına 153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 vedat58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçın Ardından

bülent hoca ikitane almamiz gereken , iki maci kaybettkki bu maclar en kolaylariydi , asil maclar bundan son basliyor, sen ki eger o kaybettimiz iki maci alsaydin yüzde yüz sampiyon olacaktik , kafayi yememek elde degil yaziklar olsun sana , milyonlarca sivaslinin hayallerini yaktin yiktin , bizi rezil ettin , senki galatasarayi yenmis bi takimla feneri yenmis bi takimla , bu kadar basit hatalar yapamazsin , yaparsan bunun bedelini cok agir ödersin , egerki elini sen sivasspor taraftarini kaale alsaydin , az bile olsa bizlere kulak verseydin simdiye sampiyonlugumuzu ilan etmistik , sen bu kafayla hic bir takimi sampiyon edemezsin , kendine geeeeeellllllllllll , kendine gelllllllllll, birak su oynayamayan oyuncularda israr etme , onlara senin cocuklarin gibi muamele etme , takimda rekabet yarat rekabettt yarat, rekabet olmayan bir takimin sampiyon olmasi imkansizzzzzzzzzzz imkansizzzzzz, kulak ver bana beni dinle , yazdiklari mi oku ve kendine gelll
vedat58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda vedat58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...