Alıntı:
trab61nl Nickli Üyeden Alıntı
bu satten sonra çok zor hatta imkanız  her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde
|
iki maç alınca havalara giriyorsunuz.geçen iki haftadada ts kimi yendi kayserisporu(ts un teknik direktör aradığı bir dönemde tolunay kafkas için ts bulunmaz bir nimet,kayseri sporun en iyi oyuncularından biri olan mehmet topuz ne hikmetse oynatılmıyor.)ve ligi tamamen bırakmış olan kocaelisporu.bu iki maç ts nin çok iyi yolda olduğunu göstermez bundan sonraki haftalardaki müsabakalarınız çok zor.5 puan alabilirseniz şükredin...