Alıntı:
ErkanMx Nickli Üyeden Alıntı
sivas şu 2 maçı alsın son maça 1. ve rahat gider diyorum  iddaaya giren varmı?
|
varim gardas sivasspor sampiyon olsun bende kendi durumuma gore 20 kombine bilet alip stadyumun girisinde dagitmazsam adam degilim...INSALLAH BEN KAYBEDERIM SIVASSPOR SAMPIYON OLUR...varmi daha otesi