Alıntı:
ßoRDoM MaViM61 Nickli Üyeden Alıntı
bu sene kaçarsaki öyle gözüküyor bundan sonra kesinlikle ve kesinlikle kesinlikle isterse ilerleyen dönemlerde ligin bitimine 5 hafta kalsın sivassporda 9 puan önde olsun lider olsun kimseler daha asla ama asla inanmaz şampiyon yapmazlar diye bakıyorumda sivaslı arkadaşlar çıoğu şanpiyon yapmazlar demiş bizi siz inanmazsanız bizler asla inanmayız  haksızmıyım ayrıca sn uygun çok antipatik geliyor çok uçuyor çok ama çok iner işte böyle
|
arkadaşım daha lig bitmedi sevinmek için acele etme ha olduki şampiyon olamadık ben bunu zayıf ihtimal olarak görüyorum o zaman sana kına yollarım sen nerene yakacağını iyi bilirsin işte ben bunu izah etmeye çalışıyorum sevgili hemşehrilerime bizi kendi içimizde kavgalı ve inançsız görmek en çok bu laz kafalıları sevindiriyo baksanıza nerdeyse zil takıp oynayacaklar herhalde 3 0 acısı kolay geçmiş hiç endişe etmeyin seneyede 5 çekeriz bakalım onun acısını kolay unuta bilecekmisiniz