Alıntı:
konartr58 Nickli Üyeden Alıntı
66 puanla şampiyon değil şampanya oluruz.bjk nın şampiyonluk kutlamasında.69 puanla bile şampiyon olmak zor.kendi kendimiz kandırmayalım.sivas artık 3.lüğün takımıdır.
|
69 puanı alalım yüzde 200 şampıonuz... sankı bjk çok ıyı oynuyor 3 de 3 yapacak