Alıntı:
trab61nl Nickli Üyeden Alıntı
bu satten sonra çok zor hatta imkanız  her şey bitti psikolojik baskı ile işiniz imkansız gibi bir şey ama biz 2 haftadır yendiğimiz için farklı bence ismini dahi yazmaktan nefret ettiğim takımla kozlarımızı paylaşırız sivasspor artık diskalifiye oldu diyebilirim çok rahat bir şekilde
|
hamsinin 3-0lik galibiyetimize kuyruk acisi gitmemis anlasilan.iki mac tahlissiz kaybettik-ve kayseri-kocaeli gibi iddiasiz iki takimi yendiler diye;sampiyonluk ruyasi gormeye baslamis hamsi.bu sene sampiyonumuzun sivas oldugunu gorunce ancak gercegi anlayacak hamsi.