Alıntı:
burakbaba9 Nickli Üyeden Alıntı
ben bu haftaki hacettepe macını kazanacağımızı da ne yazıkki düşünmüyorum.Sivasspor bi balondu ve patladı buraya kadar üzüntü verici ama gerçek ...
|
geçen sezondan başlayarak birileri sivassporun her yenilgisinden sonra aynı rüyayı gördü( Sivasspor bi balondu ve patladı) durdu.uyandıklarında karşılarında dimdik ayakta duran sivassporu gördüler.
ayrıca bu nasıl taraftarlıktır bir türlü anlayamıyorum insan taraftarı olduğu takım hakında bir balondu ve patladı yorumunu nasıl yapabilir.