Cevap: Musa Aydın: Her şey bitmedi
sonuna kadar sivassporluyum bütün maclarida yenilsede
illa sampiyon olcaz diye bisey yoook bizim TAKIMIMIZ buraya kadar gelmis allah razi olsun o futbolculardann...
bazi zaman taraftarin sesi cikmadi gene de ciktilar futbollarini oynadilar simdi bir iki mac yeniliyor diye isyan edenler var yok böyle bisi yaa
|