Alıntı:
tuzlugollu Nickli Üyeden Alıntı
AYRICA BJK GS MACINADA BI YORUM YAPAYIM COGU FENER BAHCEYI SEVMEZ AMMA FENER BAHCE MILLIYETCI YAPISI OLAN BIR TAKIM KURULUSU FALAN COK FARKLIDIR BOYALI BASINDA BAHSEDILENLER HIKAYE AMMA GS ILE BJK NIN KOKU AYNI YANI DIYECEGIM "IT ITIN AYAGINA BASMAZ" MISALI HIC UMUDUM YOK
ben fenerin bjk yi yeneceginden umutluydum amma gs nin bjk yi yenecek gucu olsada yenmez onlarin yoneticileri tabi suan goz onunde olan baskan kilikli kuklalardan bahsetmiyom perdenin arkasindakilerden onlar sosyete kodamanlari aralarina bagri yanik yuregi nasirli yigidolarin katilmasini kabullenemeyecek kadar tabulasmis dusunce yapisina sahip kisiler cunku sivasspor onlara gore bir asansor takim onlarin ayari degil onun icin hic umudum yok bir ihtimal denizli maci bjk icin daha zor bana gore gs macindan tabi denizli garantilemezse kalmayi ligde ....
|
kardeşime katılıyorum ben bi fenerbahçeliim ama kupa için fener kesin yatar dedim. fenerbahçe asaletini bozmadı alnının hakkıyla alı maçı. ama galatasaraya we bjk e zerre güwenmiyorum maçı masa başında hallediyolar. bjk güçlü bi takım bunun herkes farkında ama işni garantie almak isticektir eminim e galatasarayda dünden razı tabi. ama inş.yanıltır gs beni