Alıntı:
legende58 Nickli Üyeden Alıntı
merhaba ben bir kac kisi ile maca gelecegim kardes bana yardimci olursan sevinirim biz sivas dan geliyoruz araba ile biletimiz yok ama vize ok. bilet ayarlaya bilirsen sevinirim
|
benim msn nim
legende28@hotmail.de mailde yolaya bilirsiniz yardimci olabilecek arkadaslar