Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Omotoyossi Transferi Askıya Aldındı
Alt 22.07.2009, 10:52   #15
asim88
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 08.02.2007
Yaş: 37
Mesajlar: 38
Thanks: 1
7 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 711 asim88 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Omotoyossi Transferi Askıya Aldındı

ş.ligi için yabancı kontenjanımızı boşaltıp yerine ş.ligine yakışır kaliteli futbolcular alcaz denildi..hocam senn haberin yok galiba ama haftaya ş.ligi maçlarımız başlıyor..hani gidenin yeri dolduruluyordu..giden yabancıların hepsi gelenlerden iiydi..bence arkadaşlar kendimizi kandırmayalım ,anderlecht maçı bizim için ş.ligindeki ilk ve son maçımız olcak gibi geliyor bana..diyelimki geçtik anderlecht iyi, peki ondan sonra nolcak.alınacaksa alınsın artık şu yabancılar..rezil olmayalım bi sonraki turda..bana öyle geliyoki beşiktaştan daha kötü bir durumla karşılacaz anderlechtiyi geçersekk..transfer bi kaç gün içinde gerçekleştirlmeli artık..
asim88 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır