Cevap: Omotoyossi Transferi Askıya Aldındı
ş.ligi için yabancı kontenjanımızı boşaltıp yerine ş.ligine yakışır kaliteli futbolcular alcaz denildi..hocam senn haberin yok galiba ama haftaya ş.ligi maçlarımız başlıyor..hani gidenin yeri dolduruluyordu..giden yabancıların hepsi gelenlerden iiydi..bence arkadaşlar kendimizi kandırmayalım ,anderlecht maçı bizim için ş.ligindeki ilk ve son maçımız olcak gibi geliyor bana..diyelimki geçtik anderlecht iyi, peki ondan sonra nolcak.alınacaksa alınsın artık şu yabancılar..rezil olmayalım bi sonraki turda..bana öyle geliyoki beşiktaştan daha kötü bir durumla karşılacaz anderlechtiyi geçersekk..transfer bi kaç gün içinde gerçekleştirlmeli artık..
|