Hangi Anadolu?
2008-2009 sezonunda Anadolu kulüpleri yüzümüze güldüler ama bizi arkamızdan vurdular. Bize karşı ve İstanbul takımlarına karşı nasıl mücadele ettiklerini herkes gördü.
İlgili kulüp yöneticilerine buradan çok şey söylemek istiyorum ama foruma olan saygımdan susuyorum.
__________________
Q,X,W'e hayır, sadece Türkçe.
"Bir saniyesine bile hakim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur."
Muhsin YAZICIOĞLU
|