Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçı izleyemedim;sadece dinledim ve internetten takip ettim..Bizim takım henüz 2 maçı kaldıracak seviyede değil..Takımın zamana ihtiyacı olduğu bir gerçek..Bazı oyuncular hala geçen senenin lig 2. si olduğunun farkında değil..Salı günü takım göklere çıkardık;bugün lütfen yerin dibine batırmayalom..Belki haftaya f.b. ye de yenileceğiz..Ama bu demek değil ki bu takım daha kötü olacak..Bu takımdaki bazı oyuncularla takımın oyun anlayışı arasında dağlar kadar fark var..Bazı oyuncular aynı bir sazın akort edilmemiş telleri gibi..Bu oyuncular takım ayrı onlar farklı oynuyor..Takımın bütünleşmesi çok uzunzaman alabilir..Bunu sivasspor gibi bir takım kaldırır mı?Tabiki hayır..Bu sorunu ancak birbirine uyumlu yeni oyuncular transfer ederek yapabilriz..Transferler ne zaman olur bilemiyoruz..Umarım yeni gelecek oyuncular takıma çabuk uyum sağlar..Yoksa işimiz çok zor...
|