arkadaşlar bence de hayrettini kimse almasın alamasın. tabi şerefsizler demek biraz ağır olur, futbolun kuralı bu ama hayrettin de en azından bu sezonu tamamlasın hatta uzun seneler hizmet etsin inşallah. ben inanıyorum ki sene sonunda dünya kupasına gidecek hem sivaslı hem de sivassporlu bir gardaşımız olacaktır kendisi. ümit özat, ibrahim toraman derken milli takımı taşıyan sivaslılar artar inşallah
|