Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Düşsen de amatöre terkeden kahpe olsun.
Alt 31.08.2009, 17:03   #31
ayna26
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.08.2009
Mesajlar: 892
Thanks: 46
278 Mesajına 456 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 712 ayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISIayna26 COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: Düşsen de amatöre terkeden kahpe olsun.

Merhaba arkadaşlar yorumlardan en önemlisi "yener" adlı üyenin yorumu.Bu yoruma tereddütsüz katılıyorum.Sivas Sporlu yiğido olmak öyle kolay değil, bedeli var.bedeli de sonuna kadar desteklemek.
Hani derler ya "çıkmadık candan umut kesilmez" ben de umutluydum bu hafta galibiyetle başlayacağız diye.Ama olmadı, neden birilerini suçlamak gerekiyor, suçladığımız kişiler 2 sezon üst üste bu takımı şaha kaldırmadı mı? Herkes biraz heyecanlı, alışmış sivaslı hep takımı iyi görmeye, ama gerçek taraftar takımını iyi günde değil kötü günününde de sonuna kadar destekleyen değilmidir?Gelin yiğidolar takıma, teknik ekibe ve yönetime sahip çıkalım, zaman birlik zamanı.Buraya yazıyorum, Denizli maçı yiğidonun dirilişi olacak.Herkes görecek, küme düşecek diyenler Sivas'ın dirilişi karşısında yine şaşkına dönecek....
__________________
Gerçekler aynada saklıdır...
ayna26 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır