Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Gol Yeme Hastalığı
Alt 15.09.2009, 14:23   #42
bayrak*61
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 05.05.2009
Mesajlar: 37
Thanks: 8
8 Mesajına 14 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 629 bayrak*61 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Gol Yeme Hastalığı

tek defansı suçlamamak lazım takımın geneli vasat sivas şu hallere düşecek takımmıydı.milletin ekmegine yag sürdüler konuşup duruyolar.sedattan denizliye bir gol beklıyorum gerçi sakat sakat oynatıyolar adamı ama olsun apo çok geçmiş olsun ayagında 2 çatlak varmış. sedatında ayagında ödem varmış yazık başka adammı yok sakat sakat oynatıyolar
bayrak*61 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla