Cevap: Gol Yeme Hastalığı
tek defansı suçlamamak lazım takımın geneli vasat sivas şu hallere düşecek takımmıydı.milletin ekmegine yag sürdüler konuşup duruyolar.sedattan denizliye bir gol beklıyorum gerçi sakat sakat oynatıyolar adamı ama olsun apo çok geçmiş olsun ayagında 2 çatlak varmış. sedatında ayagında ödem varmış yazık başka adammı yok sakat sakat oynatıyolar
|