02.10.2009, 17:03
|
#44
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 49
Mesajlar: 2.401
Thanks: 1.622
735 Mesajına 1.153 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 
|
Cevap: Bülent Hoca Gidiyor (mu?)
Alıntı:
KAOS Nickli Üyeden Alıntı
Gözlerime inanamıyorum, Abdullah beyden böyle bir haber okumak...
Demek ki boşa yazmıyor muşuz, demek ki okunuyormuş.
Gerçek yaklaşım işte budur..
Takım birinci plandadır, takımda görev yapan herkes işlerini iyi yapar, kaşılığını alır, işini iyi yapmadıklarında da ayrılır.
Dünyanın hiç bir yerinde de takım teknik direktörsüz kalmaz.
Geçen biri benim Bülent bey ile ilgili eleştirime, " O, Türkiye liginde en az 5-6 takıma rahat rahat gider" diyordu. Yani Bülent beyin bu güne kadarki yaptıklarından dem vuruyordu.
Bende diyorum ki:
"Sivasspor'a en az Bülent bey kadar kaliteli ve en az 5-6 teknik direktör bulunur"
Nedeni ise Sivasspor'un bu güne kadar yaptıklarıdır.
Sivasspor'u aciz göstermek, ilelebet bir adama mahkum göstermek hiç doğru değildir.
Sağlıcakla...
|
halen bazı arkadaşlar sanki bülent hoca gittigi zaman dünyanın duracagını sivassporun bank asyaya hatta üçüncü lige düşecegini sananlar var neymiş sivasasspora tarihinde ummayacagı başarılar kazandırmış sanki duyanda sivassporun avrupa maçlarında kupa kaldırdıgını sanacak o gidince sivasspor teknik direktörsüz mü kalacak ne kadar saçma düşünceleri savunan insanımız var
__________________
Her Zaman Her Yerde En Büyük Sivasspor
|
|
|