Cevap: NOSTALJİ SİVASSPOR
vay be insan bir tuhaf oluyor bunları okuyunca.bazen de diyorum acaba bu takım o zamanlar daha mı heyecan veriyordu taraftara.acaba o zaman futbol daha mı çok seviliyordu.yani şu an nerelere kadar gelmişiz ama o eski heyecan o eski destek yok gibi.
|