Cevap: BU TAKIMI TUTMAK YÜREK İSTER
neyin dünyasında yaşıyoruz sence ?
bir hayal mi yoksa kabuslarla dolu bir dünyamı ?
umuda gebe kalmış bir hayat kurmuşuz aslı olmayan hayaller kur kurabildiğin kadar
şimdi diyorumya ,akşam olunca güneş nasıl çaresiz kalır nasıl batmaya mahkumdur bende öyleyim
umutlarım kayıp hayal kurmak yasak geçmişin bedelini ödemekle yükümlüyüm
işte bu yüzden korkuyorum gerçekden YÜREKDEN SEVMEKDEN ya bir daha kaybedersem
|