Arkadaslar Takimin Yildizi kimdi? Tabiki 11 kisinin 1Takim oldugu icin bütün sivas takimi yildizlasarak sivasin yildizi oldu!!! Kötüyü sorarsaniz kim olabilir eeeeem Tabiki Gaziantep Takimi! Bence gecen sene Antepe yenilerek sampionlukdan olduk takim düsüse gecdi, simdi kötü gidise onlari yenerek dur dedik! Sivasi simdi göreces THY Gibi Ucusa hasir durumda emniyet kemerleri baglayalim ve ucusa hazir bulunalim! Türkiye unutmayalim Sivasda kuruldu!
