Cevap: Son Dakika! Ersen Martinin Sözleşmesi Fesh
Aldığı paranın hakkını veremeyen bir futbolcuydu.
Buraya sadece kendi reklamını yapıp büyük takımlara kapak atmak niyetiyle gelmiştiki, işini yapmak yerine sadece kendini pazarlama düşüncesinden dolayı değerini dahada düşürdü.
Büyük takımlar değil artık süper ligdeki diğer takımlar bile Ersen'i transfer etmezler.
Sivas'taki fiyaskodan sonra hiç bir takım ersen'i transfer etme riskine girmez.
Oysa buraya Futbol oynamak için gelmiş olsa ve mücadele edip işini yapmayı düşünseydi şimdi çok daha farklı bir konumda olurdu.
Gitmesi çok isabet olmuş. zaten Ersen'e verilen para boşa gidiyordu.
hiç bir katkısı olmadığı gibi takımın havasınıda bozuyordu, zarar veriyordu.
Ersen'in yerine Sedat'la Murat Sözgelmez forvet oynasaydı gol krallığı için yarışıyor olurlardı.
|