Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Sevgili yiğidolar,
Sayın milletvekilimiz Osman Kılıç ile seçim döneminde yaptığımız görüşmemizde Ak Parti milletvekilerimizin yürüttüğü vekillik makamında işlerin iyi gitmediğini ve makamını layıkı ile yürütmediğini kendisine belirtmiştim. Ancak, kendi ifadesi ile bundan daha iyi vekillik yapılamayacağını söylemişti. Bu forum ile yiğidolarında Milletvekillerimizin nasıl en iyi çalışmaları yaptığını duyma vesileniz oldu. Kulüp sözcümüz Fikret abi ile hem fikrim vekiller maçlara hatta Sivas'a gelmesinler, normal vatandaş olarak gelsinler en azından tezerruat yaparlar takıma ve şehre faydaları olur.
|