Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Stadyum Manifestomuz!
Alt 04.01.2010, 11:03   #23
yiğidoyiğit
Acemi Yiğido
 
yiğidoyiğit - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 08.12.2009
Mesajlar: 60
Thanks: 23
36 Mesajına 83 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 611 yiğidoyiğit FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Stadyum Manifestomuz!

Sevgili yiğidolar,
Sayın milletvekilimiz Osman Kılıç ile seçim döneminde yaptığımız görüşmemizde Ak Parti milletvekilerimizin yürüttüğü vekillik makamında işlerin iyi gitmediğini ve makamını layıkı ile yürütmediğini kendisine belirtmiştim. Ancak, kendi ifadesi ile bundan daha iyi vekillik yapılamayacağını söylemişti. Bu forum ile yiğidolarında Milletvekillerimizin nasıl en iyi çalışmaları yaptığını duyma vesileniz oldu. Kulüp sözcümüz Fikret abi ile hem fikrim vekiller maçlara hatta Sivas'a gelmesinler, normal vatandaş olarak gelsinler en azından tezerruat yaparlar takıma ve şehre faydaları olur.
yiğidoyiğit isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 3 Kullanıcı yiğidoyiğit'a Teşekkür Ediyor...