Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: "Çöküşün sorumlusu Bülent Uygun!"
Alt 02.02.2010, 19:39   #22
refikpura
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 11.01.2008
Yaş: 42
Mesajlar: 61
Thanks: 9
25 Mesajına 47 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 680 refikpura FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: "Çöküşün sorumlusu Bülent Uygun!"

Muhsin hocaya sahip çıkmamız lazım. sonuçta önemli bi sorumluluk aldı düşmenin en büyük adaylarından biri olarak gösterilen bi takımın başına geçti. Aldıgı enkazla puanlar topladı. Zora gelince koyup gitmedi. Sivasa futbolcu gelmiyo gibi aptalca bi bahanenin arkasına sıgınıp transfer yapmamazlık yapmadı. Premier ligden futbolcu getirdi Fransa 1. liginden futbolcu getirdi. Ki bu futbolcuları kümede kalma savaşı veren takıma getirdi. Şampiyonlar ligi ön elemesi oynayacak bi takıma ne kalitede futbolcu getirirdi biraz düşünmek lazım. Futbolcular uyum saglayamayabilir , ya da bu uyum uzun sürebilir ya da hoca takımın kötü gidişatının önüne geçemeyebilir. Ama biz Sivaslıyız takımı ilk zor anında koyup kaçanlara verdigimizin kat kat büyügünü Muhsin hocamıza vermeliyiz. Kümeden düşme pahasına da olsa Cesur yürekli adamın arkasında durmalıyız. Korkaklar bursalara kaçar, sakaryalara kaçar, suçunu kabul edemezler.. Bu yıl birçok kaybımız oldu ancak birde olumlu yanına bakın dostu düşmanı gördük. Artislik yapanlanların ne kadar aciz insanlar oldugunu gördük.

Eski takımına (Ankaragücüne) gol atınca sevinmeyecek karakterdeki topcular hala bünyemizde...,

Bir hafta önce imza attıgı takım(Trabzonspor) Sivasspora gol atınca sevinecek karakterdekilerde nereye giderse gitsin..

Sedat-Sezer arada gerçekten kocaman bir karakter farkı var
refikpura isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda refikpura'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...