Cevap: Taraftar yanlış teşhis koyuyor!
yine mi taraftar üzerine konusuyorsun!!! bir kerede ne olur tönetim ve teknık kadro üzerine konus. bir kere eleştir bir kere şunlar yanlış de hep taraftar hep taraftar...! transfer donemınde taraftar ne dedi forvet yok dedi sol acık yok dedi dedi dedi dedi.. demekle kaldı sadece... basın sözcüsü cıkıyor tshabala ile anlastık bugun yarın gelir diyor sonra ne oluyor fıssss... tıpkı Hamed Namouchi ,razak otomoyossi ,Dario Moreno vsvs gibi kalbur üstü futbolcu aldık denildi ama yokkkk... şimdi taraftar ne yapsın söyleyin Abdullah YİĞİT
__________________
уαℓαηмıѕ αηℓα∂ıм вαѕкα ѕєνgιℓєя,
єη мυтℓυ ѕєνgιℓєя ѕєηℓєумιѕ мєgєя ,
ѕαмριуση σℓмα∂αη öℓüяѕєм єgєя ,
кєƒєηιм вєуαzℓα кıямızı σℓѕυη...!
|