Alıntı:
Ensar Nickli Üyeden Alıntı
TV 58 de Konusmalara benzemez orda cikip dogrulari konusmuyorsunuz ancak burda Dogruyu gören taraftari susturmaya calisiyorsunuz.Dogru siz Spor yazarisiniz Cok bilenlerdensiniz ama hicde bir dogru giden bir seyi söylemediniz ben devamli izliyorum burda bos bos konusmayin bildiklerinizi kendinize saklayin yada bir spor yazari iseniz yanlislari söyleyin yönetim ve Hoca görsün ve duysun burda kime hikaye anlatiyorsunuz bu oyunu sizde anlatiyorsunuz iyi bir sonuc olmadigini ama bunlari TV 58 de yada bizzat Yönetimle ve Hocayla konusun onlara en yakin sizlersiniz Dedimya Cok bilen spor yazarlarisiniz burda taraftari Aptal yada Futboldan anlamiyor gibi bir ön yargiyla yargiliyorsunuz isde sizin gibiler dogru elestiri yapmazlarsa Takimin yeri belli Ligin Dibi iyilik yapacaksaniz Gördügünüz Bütün hatalari yazacaksiniz sizin göreviniz bu ve yazacaginiz her dogru bir yanlisi götürecek bunu sizde biliyorsunuz size Tesekkür ediyorum bana böyle bir elestiri hakki verdiginiz icin saygilar . Takimla ilgili Yapacaginiz Elestiriler Takimin Yukari cikmasina katkida bulunacak gücüne güc katacak bunlari sizden Taraftar olarak bekliyoruz TV58 kapilarini bunun icin aciyor orda görmek ve duymak istiyoruz
|
KATILIYORUM ARKADAŞIMA DOBRA DOBRA YAZMIŞ