Cevap: Taraftar yanlış teşhis koyuyor!
Bi insan gazetede köşe yazarı ise imla ve noktalma kurallarını bilecek arkadaş bu nedir; sanki ilkokulu henüz terketmiş. Bu tenkidimiz dursun burada belki kendileri burayı okur ve Türkçe'nin gramerini öğrenmeye gayret eder ya da gazteden rica eder editör azcıcık "edit" eder yazılarını.
Sivasspor'a gelince; Keita ve Diallo bile mecburen ilk on birde ise bu hocanın her şeyi ezbere yaptığının işaretidir. Suarez denen adam ise ancak Mehmet Yıldız ve onun vekili İbrahim ŞAhin'in sakatlanması ile yeşil sahaları görebilir bence.
Kendimizi kandırmayalım kadro kalitesi açısından ligin en kötü 3 takımından biriyiz. Bazı arkadaşlar çift forvet demiş biz de birbirini tamamlayan 2 tane forvet mi var ki çift forvet oynayacağız. Son sıradaki takımla kendi evimizde oynuyoruz ve 1 farklı skora yatmaya çalışıyoruz. Hocanın vizyonun darlığından haberdardık bu maç vesilesiyle de korkaklığını da müşahade ettik.
Azcık cesur ve farklı biri olsa 18'e almadığı yabancılara şans verir. Taider'i oynatmayı göze almıyor adam. 60 da Zita çıkar Kavuk girer. Şaka bibi;ama kötü şaka...
Abdullah bey ne zaman bir maçta 3 gol atacağız, hazırlık maçı dahil, onu söyleyin lütfen bize. 3 gol mü; yahu ben de amma şakacıyım bugün!!!!!!
|