Alıntı:
Salim58 Nickli Üyeden Alıntı
Bilet fiyatlarında bi değişme yok.Yönetimi bu konuda tebrik etmek gerek.
|
Bencede bukadar kötü takim Varken ortada bedava yapmayip Hala enteresan şekilde Taraftar geleceğini düşündüğü için olabilir bende tebrik eder ve Fikret ünsal bu takimdan ayrilana kadar maçlari evimden desteklemyi de borç bilirim