Konu
:
Sivaslı 4 Eylül stadına gelmiyor!
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivaslı 4 Eylül stadına gelmiyor!
29.10.2010, 17:18
#
26
burakkova
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 27.12.2007
Yaş: 40
Mesajlar: 1.000
Thanks: 979
308
Mesajına
555
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
777
Cevap: Sivaslı 4 Eylül stadına gelmiyor!
havalar soğudu ondan olabilir..
burakkova
Açık Profil bilgileri
burakkova nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
burakkova - Daha Fazla Mesajını bul