Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim...
Alt 14.11.2010, 22:22   #5
omer58
Yiğido
 
omer58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 07.11.2006
Mesajlar: 264
Thanks: 127
82 Mesajına 118 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 omer58 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim...

Cihan la kamanan resmen sahada gezdiler
M.yıldız the end
Defansı biraz toplu gördüm .diallo iyi adam ikinci yarı çok amator bi haraketi vardı sedat iyiydi genelde .ama rekip kasımapaşa idi 2 gol yedik gerisini anlayın işte
Biz bu futbolla bu ligi haketmiyoruz eğri oturup doğru konuşalım!!!!
omer58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda omer58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...