Cevap: Maçı değerlendirelim...
Cihan la kamanan resmen sahada gezdiler
M.yıldız the end
Defansı biraz toplu gördüm .diallo iyi adam ikinci yarı çok amator bi haraketi vardı sedat iyiydi genelde .ama rekip kasımapaşa idi 2 gol yedik gerisini anlayın işte
Biz bu futbolla bu ligi haketmiyoruz eğri oturup doğru konuşalım!!!!
|