Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: İşte taraftarın gücü!
Alt 08.02.2011, 07:35   #2
Ahwettt
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 31.01.2007
Mesajlar: 642
Thanks: 271
312 Mesajına 646 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 777 Ahwettt FAZLA SÖZE GEREK YOKAhwettt FAZLA SÖZE GEREK YOKAhwettt FAZLA SÖZE GEREK YOK
Standart Cevap: İşte taraftarın gücü!

Apdullah abi akşam proğramını da izledim malisef gelip gidip taraftara çatman beni gerçekten üzdü. Sahi bir zamanlar gelsinlerde yeterki boş boş otursun kalabalık görünsün diyende sizler değilmiydiniz yıllar önce. Yoksa hep taraftarı suçlayarak hor görerek Sivasspordanmı soğutmak isiyorsunuz? Yani aklımada gelmedi değil.Şimdi ise 2-3 bin taraftar var onlarda guruplar diyorsun. her maçta en az 10-12 bin kişi oluyor bunlar ne peki bu kış günü stada neden geliyorlar. Birde Hakemlere tepki den bahsettin akşam Hakemlere postayı koyan Beşiktaş taraftarı değil Beşiktaş yönetimi idi. Peki bizim yönetim ne yaptı deflarca Sivassporun hakkı yendiği halde.Siz yerel basının hiçmi büyük basınlarda arkadaşları dostları yok siz neden bir şey yapmıyorsunuz.Gerçi taraftarı eleştirince ben fazlada alınmıyorum. Nedenine gelince yıllardır bir fiil maçlarına gidiyorum kombine çıktı çıkalı alıyorum. takıma zarar gelmeyecek şekilde takımıda deesdekliyorum. Geriye bedava bilet yada görevlim diyerek içeri eş dost arkadaş hatırına beleş olarak içeri girenler düşünsün. Taraftarı suçlayacağına bir antalya maçında stadı temizlemesini dahi biecermeyen yönetcileri sorumluları suçla bak 2 puandan etti bizi.
Ahwettt isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Bu Konuda Ahwettt'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...