Alıntı:
57babasivas Nickli Üyeden Alıntı
allahtan bu hafta eskişehirle oynuyoz onlarda son vuruşlari forvetlerin iyi deyil yeneriz eskişehiri ama buca konya maçi buca yenmesi işimizi dahada zorlaştirdi ama bizim artik kolay maçlar kaldi bucanin ve konyanin zor maçlari var
|
Bu ligde Buca´ya haybeden puan verecek tek takim var,oda Manisa.Bu hafda Eskisehir´i yenipde ,kendi sahamizda oyniyacagimiz ilk ic saha macini üc puanla kapatirsak dengeler bir anda degisir.Bizim ikinci devredeki en büyük dezavantajimiz,ilk macimizin telekom arenada acilis macina denk gelmesi,akabinda Bursa ve Trabzon gibi sampiyonluk adaylariyla oynamamiz oldu.Eskisehir´in iki ic saha maci var üst üste.Bugün Bursa,haftaya SIVAS´a karsi.