Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 13.02.2011, 06:31   #7
B.DUMANLI
Usta Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 07.06.2007
Yaş: 67
Mesajlar: 4.363
Thanks: 2.502
2.031 Mesajına 3.824 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1143 B.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekanntB.DUMANLI ist jedem bekannt
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Alıntı:
57babasivas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
allahtan bu hafta eskişehirle oynuyoz onlarda son vuruşlari forvetlerin iyi deyil yeneriz eskişehiri ama buca konya maçi buca yenmesi işimizi dahada zorlaştirdi ama bizim artik kolay maçlar kaldi bucanin ve konyanin zor maçlari var
Bu ligde Buca´ya haybeden puan verecek tek takim var,oda Manisa.Bu hafda Eskisehir´i yenipde ,kendi sahamizda oyniyacagimiz ilk ic saha macini üc puanla kapatirsak dengeler bir anda degisir.Bizim ikinci devredeki en büyük dezavantajimiz,ilk macimizin telekom arenada acilis macina denk gelmesi,akabinda Bursa ve Trabzon gibi sampiyonluk adaylariyla oynamamiz oldu.Eskisehir´in iki ic saha maci var üst üste.Bugün Bursa,haftaya SIVAS´a karsi.
B.DUMANLI isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla