Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı değerlendirelim
Alt 27.02.2011, 17:55   #15
sabanoh
Tecrübeli Yiğido
 
sabanoh - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.10.2006
Yaş: 38
Mesajlar: 519
Thanks: 244
92 Mesajına 158 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 770 sabanoh FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı değerlendirelim

Maçta göze çarpanlar : grosicki ve kötü kamenar

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : iyi oynadik fakat defans berbat

Maçın en iyisi kimdi : grosicki

Maçın en kötüsü kimdi : tabiki kamenarrrr

Maçta göze çarpanlar : kalecimiz yok

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : her maç böyle olmaz maalesef bu defans ve kaleciyle bir sey yapamayiz

Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz : fena degil
sabanoh isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı sabanoh'a Teşekkür Ediyor...