Cevap: Maçı değerlendirelim
Maçta göze çarpanlar : grosicki ve kötü kamenar
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : iyi oynadik fakat defans berbat
Maçın en iyisi kimdi : grosicki
Maçın en kötüsü kimdi : tabiki kamenarrrr
Maçta göze çarpanlar : kalecimiz yok
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler : her maç böyle olmaz maalesef bu defans ve kaleciyle bir sey yapamayiz
Rıza Hoca'nın oyuna hamlelerini nasıl değerlendiriyorsunuz : fena degil
|