Alıntı:
58hsn58 Nickli Üyeden Alıntı
agg bi gelsee... sozlesmeside 31-07-2011 de bitiyormus, cok guzel olur bence...
Kamil sagda erman ortada omotoyossi'de solda  aldikmi bunlarin onune bi santrafor daha kim tutar sivassporumuzu...
|
Sözleşmesi bitiyorsa iyi gibi. Tsabalala'nın da sözleşmesi bitiyor olabilir.