Alıntı:
Ralpha Nickli Üyeden Alıntı
Evet Anadoludan başka şampiyon çıkmasını istemediğimiz için bu ülkede trabzon dışındaki 80 ilin yapmayacağı delikanlılığı yaptık 16 Mayıs 2010 tarihinde.
O gün o statta emin ol Trabzondan başka kimse direnemezdi. Üstelik şampiyon olacak olan takım aramızda büyük husumet olan Bursa olmasına rağmen.
|
bu kadar piskinlik ve yuzsuzluk olmaz hem sivas a gelip sivas kumeye diye bagıracaksınız hemen her sitede sivassporla ilgili her habere olumsuz yorum yazacaksınız sadece sivas macında misafir trıbun biletini 50 lira yapacaksınız sonrada soylede boylede ha bu sene fb ile cekiştiniz obur seneler gs bjk ile cekişebilirsiniz bugun nasılki trabzon un sampiyon olmasını istemiyorsak hiçbir zaman istemeyecegiz sonucta ts olmasında sampiyon fb gs yada bjk olmuş fark etmez