Cevap: Bu Rezilliğe cevap versin sorumlular!
tamam bilet fiyatlari ayni olsaydi 50-250-400 fb seyircisine 700 kisilik yer ayrlsaydi stad dolmayacakmydi. ?? dolacakti ve statda fb tezahurati degl sivas tezahurati daha cok cikacakti kendi elimizle itibarimizi kaybettik.
__________________
SİVASSPOR'LU OLUNMAZ DOĞULUR.:)
|