Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 02.12.2005, 09:22   #92
hemso58
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Yaş: 41
Mesajlar: 512
Thanks: 9
9 Mesajına 10 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 814 hemso58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Daumen runter

Alıntı:
sasha Nickli Üyeden Alıntı
burda onemli olan benim nerde oturduğum değil..tamam medya da en centilmen tarafatar sivasspor diye haberler çıkıyor ki bu çok hoş..fakat taraftarın hiiç tezahurat yapmamış olması yaptıkları daha doğrusu en bariz duyduğum tezahüratın da "i... hakem" olması moral bozucu
BİZ HER MAÇTA TAKIMIMIZI SONUNA KADAR DESTEKLEDİK.
FAKAT BEŞİKTAŞ MAÇINDA TRİBÜNDE YAŞANAN OLAYLARI GÖRMEDİN GALİBA.
BİZDE BU OLAYLARA TEPKİ OLARAK BAĞIRMAMA KARARI ALDIK.FAKAT 30 DAKIKA DAYANABILDIK.SONRA YINE HER ZAMANKI GIBI DESTEGIMIZE DEVAM ETTIK...
__________________
Babadan Emanet Biliriz
Evladımıza Miras Ederiz
Ölürüzde Vazgeçmeyiz
hemso58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla