Alıntı:
migroArmis Nickli Üyeden Alıntı
ısrarla belirtmek istiyorum isim şu olmalı..
SivaStore
bence oldukça karizmatik....
|
Kesinlikler katılıyorum Sivasspor Store gibi uzatmaya hiç mi hiç gerek yok SivaStore çokdsaha orijinal be logo olarak da kullanılabilecek biri isim
Yeni sezon da çok daha orijinal formalarımız olması lazım kasımpaşa nın kini ne kadarbeğenmemiş olsam da ama orijinal bir şeyler yapmışa adamlar