Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: K.Maraşspor - 4 Eylül Bld.
Alt 16.10.2011, 23:10   #8
4eylül
Usta Yiğido
 
4eylül - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 26.07.2010
Mesajlar: 1.347
Thanks: 1.839
452 Mesajına 776 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 722 4eylül COK SEVILEN BIR KISI4eylül COK SEVILEN BIR KISI4eylül COK SEVILEN BIR KISI4eylül COK SEVILEN BIR KISI
Standart Cevap: K.Maraşspor - 4 Eylül Bld.

Alıntı:
Salim58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Kahramanmaraş'tan üç puan alarak kahramanlar gibi döneceğimizi düşünüyorum...

Başarılar 4 Eylül Belediyespor.




Şu otobüs bu takıma hiç yakışmıyor hani yeni otobüs alınacaktı.???
haklısın gardaş geçen hafta arsinsporu otübüsünü gördüm ulusoyun ötübüsüyle gelmişler bizim ötübüsümüz içimizi cızlatıyor
4eylül isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla