Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yiğido inanıyor
Alt 01.12.2011, 09:48   #4
Rallim58
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Yiğido inanıyor

"Sivas'ta Trabzon'a gol bastı" oyununun oynanmasını çok istiyorum.

Bizlerin bu isteği;

Stadyumu hınca hınç doldurarak olur.
İzleyici olarak değil taraftar olarak gelinmesi ile olur.
Müsabakanın son düdüğü çalıncaya kadar destekle olur.

Olmaz mı?....

Neden olmasın?
  Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 7 Kullanıcı 'a Teşekkür Ediyor...