Cevap: Yiğido inanıyor
"Sivas'ta Trabzon'a gol bastı" oyununun oynanmasını çok istiyorum.
Bizlerin bu isteği;
Stadyumu hınca hınç doldurarak olur.
İzleyici olarak değil taraftar olarak gelinmesi ile olur.
Müsabakanın son düdüğü çalıncaya kadar destekle olur.
Olmaz mı?....
Neden olmasın?
|