Cevap: N'Douassel TAMAM!!
hele şükür ya.bide sağlam defans oyuncusu aldık mı deymeyin keyfimize.yoksa bu kaleciler bize arefeyi gösterir bayramı ettirmez benden söylemesi...
__________________
KaRaNlıĞıN En KoYu OlDuĞu ZaMaN AyDıNlıĞıN En YaKıN OldUğU ZaMaNdıR...
|