Cevap: Kombine almalı(mı?)yız
Taraftar neden kombine almıyor? Bu soruyu da irdeleseymis Abdullah abi. Kombine kart sahiplerinin ve tüm taraftarların cektiği sıkıntılara da değinseymis keşke. Özel güvenliğin ve polislerin taraftara yaşattığı zorluklara da değinseymis keşke. Turnikelerdeki sıkıntılara, bedava girişlere de değinseymis.
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır...
|