Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Kombine almalı(mı?)yız
Alt 02.08.2012, 16:53   #54
Cley
Usta Yiğido
 
Cley - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 2.331
Thanks: 2.493
1.297 Mesajına 3.046 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 997 Cley BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: Kombine almalı(mı?)yız

Taraftar neden kombine almıyor? Bu soruyu da irdeleseymis Abdullah abi. Kombine kart sahiplerinin ve tüm taraftarların cektiği sıkıntılara da değinseymis keşke. Özel güvenliğin ve polislerin taraftara yaşattığı zorluklara da değinseymis keşke. Turnikelerdeki sıkıntılara, bedava girişlere de değinseymis.
__________________
Edep ile gelen Saygı ile karşılanır...
Cley isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı Cley'a Teşekkür Ediyor...