kesinlikle beşiktaştan daha iyi bir kadromuz var,fakat en az onlar kadar mücadele edersek bu maçı kazanabiliriz.
beşiktaş asla bir gs,fb veya ts gibi dirençli bir takım değil.
ilk golü atarsak zaten demoralizeler,maç bizimdir.
bir de samet aybaba hakkında bi şeyler söylemek istiyorum,gördüğüm en kötü teknik direktör,gol yiyince takımına küfür ediyo hem de ne küfür...bu bir teknik adama yakışmayan davranışlar...rıza hoca aybaba dan daha iyi futbol okumöası anlamıjnda.