Bence rıza hoca kupaya verdıgı önemı lıge verse herşey çok daha guzel olur.mesela Aatif kupa macında oynadı ve sakatlandı Aatif gibi banko 11 oynayan oyuncuların dınlendırılıp bıraz daha az forma şansı bulan oyuncuların ve form dusuklugu yasayan oyuncuların oynatılması gerektıgıne ınanıyorum...
