Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.02.2013, 14:58   #72
mucahit_58
Yiğido
 
mucahit_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 352
Thanks: 280
104 Mesajına 194 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 mucahit_58 ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
stutgart58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bu şans varken bu takımda haftayada kasımpaşa maçında özer le uche direkleri şutlayıp durur..bence kimse kandırmasın kendisni...sivassporun adam gibi transfer yapmadıkça bu ligde tutnması sadece böyle şansa bağlı kalır..ayrıca dediğim gibi kupada SİVAS-trabzon oynuycak yarıfilanlde..o maça trabzon şimdi iki kat hırslı çıakcak ve eminim turu geçecektir
biraz positif dusunun ki pozitif olsun. bende transferlerin yerinde yapilmadigindan t.direkdorun yeterli olmadigina yuzde yuz katiliyorum ama olumsuz yorumu bugun yapmak art niyete girer.. gecen hafta fbyi deplasmanda yendik ama futbol olarak iyi degildik skor taraftarligi yapmadim iyi oynamadik ama sansliydik dedim, Ama bugun sezonun en guzel futbolunu oynadik kardes el insaf... Tek istedigim Sivassporun herzaman bugun ki gibi oynamasi yenilsek te umrumda degil grosicki bile nerdeyse yarim sezon kostugu kadar kostu bu macta be
mucahit_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı mucahit_58'a Teşekkür Ediyor...