Alıntı:
stutgart58 Nickli Üyeden Alıntı
bu şans varken bu takımda haftayada kasımpaşa maçında özer le uche direkleri şutlayıp durur..bence kimse kandırmasın kendisni...sivassporun adam gibi transfer yapmadıkça bu ligde tutnması sadece böyle şansa bağlı kalır..ayrıca dediğim gibi kupada SİVAS-trabzon oynuycak yarıfilanlde..o maça trabzon şimdi iki kat hırslı çıakcak ve eminim turu geçecektir
|
biraz positif dusunun ki pozitif olsun. bende transferlerin yerinde yapilmadigindan t.direkdorun yeterli olmadigina yuzde yuz katiliyorum ama olumsuz yorumu bugun yapmak art niyete girer.. gecen hafta fbyi deplasmanda yendik ama futbol olarak iyi degildik skor taraftarligi yapmadim iyi oynamadik ama sansliydik dedim, Ama bugun sezonun en guzel futbolunu oynadik kardes el insaf... Tek istedigim Sivassporun herzaman bugun ki gibi oynamasi yenilsek te umrumda degil grosicki bile nerdeyse yarim sezon kostugu kadar kostu bu macta be