Konu
:
Yerli Santrafor Düşünüyoruz
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Yerli Santrafor Düşünüyoruz
18.01.2014, 22:47
#
84
balmandol
Tecrübeli Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 540
Thanks: 175
217
Mesajına
386
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: Yerli Santrafor Düşünüyoruz
Carlos hala düşünüyor..!!!
Yönetim kılı kırk yarıyor. Sportif direktör ortada yok.!!! Aatıf olmuş santrafor.!!!
SADECE TARAFTAR GÖREVİNİ YAPIYOR. İnşaallah düzelir ne diyim.?
balmandol
Açık Profil bilgileri
balmandol nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
balmandol - Daha Fazla Mesajını bul