Alıntı:
|
Gunay Nickli Üyeden Alıntı
1967'nin gittiği maçlarda galip geldi divriği..
İkinci yarıda da desteklerini esirgemeyecektir derneğimiz
|
DİVRİĞİSPOR BAŞKANI SAĞOLSUN NE ZAMAN GELELİM Mİ DİYE TELEFON AÇSAK BİZE ARAÇ GÖNDERİYOR..2.YARIDA DİVRİĞİYW MAÇLARA GİMEK NİYETİNDEYİZ..