Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Sivasspor 0-4 Trabzonspor
Alt 16.03.2014, 17:02   #152
maxi
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 10.08.2009
Mesajlar: 3
Thanks: 0
2 Mesajına 3 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 maxi FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Sivasspor 0-4 Trabzonspor

plaka yapacaklar zannettim yine ama 4 te kaldırlar . gerçi biz plaka için o 1 golude atamazdık ya neyse . gerçi bunlar o 1 golude kendı kalelerıne atarlardı inanırım .
4 yedin kimin umrunda ki . şehir sivassporlu değil istanbul hayranı . sokaklarda her takım dan adam gezıyor . halı saha macları istanbul formalılarla dolu . git trabzona bak bakalım bordo maviden baska giyen varmı . 10 sene oncede oylelerdi . gecen sene az daha kume düşüyorlardı yine oyleydi . bu senede oyle . aramızda fark var kabul edin .
biz kendimizi birşey sandık kabul edelim . %90 ımızın birinci takımı sivas değil . oyle heyecanmış ruhmuş kültürmüş değermiş falan filan bahsetmeyin bana
maxi isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı maxi'a Teşekkür Ediyor...