Cevap: Sivasspor 0-4 Trabzonspor
plaka yapacaklar zannettim yine ama 4 te kaldırlar . gerçi biz plaka için o 1 golude atamazdık ya neyse . gerçi bunlar o 1 golude kendı kalelerıne atarlardı inanırım .
4 yedin kimin umrunda ki . şehir sivassporlu değil istanbul hayranı . sokaklarda her takım dan adam gezıyor . halı saha macları istanbul formalılarla dolu . git trabzona bak bakalım bordo maviden baska giyen varmı . 10 sene oncede oylelerdi . gecen sene az daha kume düşüyorlardı yine oyleydi . bu senede oyle . aramızda fark var kabul edin .
biz kendimizi birşey sandık kabul edelim . %90 ımızın birinci takımı sivas değil . oyle heyecanmış ruhmuş kültürmüş değermiş falan filan bahsetmeyin bana
|