12.08.2014, 23:41
|
#26
|
|
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 01.01.2008
Mesajlar: 1.810
Thanks: 4.267
1.233 Mesajına 3.125 Kez Teşekkür Edildi.
|
Cevap: Taraftara Kombine Jesti
Alıntı:
sinan-58 Nickli Üyeden Alıntı
bende onu diyorum tribünler dolsun diyorlar 10 000 kombine diyorlar ama boyle olmaz pasoligin kuluple alakası yok adamlar bizi umursamıyor resmen 5 gişe yapıyorlar sivasa biri aktif milletin işi var gücü var internetten başvursan lig başlıyana kadar gelirmi meçhul sivassporluluğa gelince ben yıllardır bu takımın peşindeyim içeride maç kaçırmazken dışarıdada imkan oldukça gidiyorum ama ben pasolig için 5 gişe çalışma imkanı varken tek gişede eziyet çekmek zorunda değilim adamlar zaten üzerimizden rant elde ediyorlar benim gibi düşünen taraftarda azdır ben bugün olmadı yarın sonraki gün alırım ama diğer adam daha almaz
|
Sevgili Yiğido kardeşim, zatı senin yiğidoluğundan zerre kadar şüphem yok, yorumlarını okuyorum, Pasolik kartına bende karşıyım, bir sürü tutarsızlığı var misal: Bir baba, eşini ve çocuklarını alıp maça gidecek ama hepsinede Pasolik kartı isteniyor, halbuki 18 yaşına kadar çoçuklar vede eşi, babanın kartı ile maça girebilmeli, buna benzer birçok tutarsızlık..
Benim derdim taraftarı, Pasolik kartından soğutmamak, Pasolik kartından alınan ₺15 yıllıktan kulüplerede pay var, hepsi bankaya kalmıyor, ayrıyeten Pasolik kartını kredi kart tipi tercih edersen her harcamandan Sivasspor'a da pay var, şahsen ben böyle tercih ettim.
Yani bizim derdimiz, stadyumun ful dolması, şayet 623824 nüfuslu Sivas'ımızda 16000 kişilik stadyumu dolduramaz isek bize yazık, bizim derdimiz bu, Sivasspor'umuzun kurulduğu 1967 den beri, saygılar sunuyorum.
|
|
|