Cevap: Potansiyel Hoca Adayları...
Arkadaşlar,
Bu başlıkta arkadaşımız kendi görüşlerini paylaşmış, kimseye hakaret etmemiş ve de kimseyi rencide edecek bir yorum yapmamış. Fikirlerine katılabilir ya da katılmayabilirsiniz, ama fikrini ifade etmesine saygı duymak durumundasınız. Bu nedenle, herhangi bir gerekçesi olmamasına rağmen konunun kapatılması gerektiğine kanaat getirip, bunu yapmadığı için de site yönetimini uyumakla itham etmek pek adil bir davranış olmasa gerek.
|