Cevap: "Önemli takviyeler yapacağız"
Başkan bu sefer 2 senedir ne kadar başarısız olduğunu kabul etmiş.Önemli gelişme.Neden olduğunu da çözebildiyse demek ki ara transferde Sarılar a tam yetki vermeyecektir.Şu yönetime biraz da futboldan anlayan insanlar alacaktır.Nasılsa bunlarda maddi katkı sağlamıyor ve ne işe yaradıkları hepimizde merak uyandırıyor.Atıf kalacak 1 i hızlı 2 forvet ve 3 orta saha alınacak.Ümit affedilecek veya 1 stoper alınacak.Boya ve Kone yi bize getiren menejerle temas kurulacak.Yapılacaklar belli.Transfer tek başına Okan a bırakılmayacak.
|